i fjorton dagar.

♥ 2011-09-02 min vardag Kommentarer 0
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 3 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 4 – Typ av killar jag faller för.
Dag 5 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 6 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 7 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 8 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 9 – Mitt drömbröllop.
Dag 10– Någonting jag ångrar.
Dag 11 – Innehållet i min väska.
Dag 12 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 13 – Min favorit film.
Dag 14 – En låt som får mig att gråta.

Tänkte även jag göra denna lista. Har gjort liknande förut. Men tänkte att detta kunde få fart på bloggandet igen. Tog den och gjorde om den av denna flicka som tog den från denna.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback