en dålig vana jag önskar jag inte hade.

♥ 2011-09-06 min vardag Kommentarer 0
Många har ju sina dåliga vanor. Eller tvångssaker som dom måste göra. Egentligen inga stora saker utan små små saker som andra kan bli väldigt irriterad på.

en dålig vana jag har som jag önskar jag inte hade är att sluta hata ojämna nummer. Tex om jag ser på tv och höjer volymen så gör jag ALLTID så att det blir ett jämnt nummer. Eller om jag ska ta en tallrik i skolmatsalen så tar jag alltid en som ligger på ett jämnt nummer. Jag gör nästan det med allt. Om jag ska köpa en dricka från en kylbox så tar jag antingen den andra eller den fjärde. Så ja jag önskar jag inte hade denna vana, för det är lite jobbigt ibland. Jag har tusen andra ovanor också men denna var enklast och förklara och en som jag önskar jag inte hade.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback