en bild på mig + 10 fakta om mig.

♥ 2011-09-02 min vardag Kommentarer 0

har ingen på endast mig..

1. Jag är otroligt mörkrädd. Hatar mörker. Sover helst med lampa och går aldrig ensam ute när det är mörkt.
2. Min favorit glass är Ben&Jerry's phish food. Det är kanske den godaste glassen som finns.
3. Jag är väldigt rastlös. Jag vil tex verkligen vara jätte brun på sommaren men kan inte ligga still och sola så det blir inte så mycket av det..
4. Jag läser italienska i skolan och har gjort det i ett år nu. Jag kan dock säga att jag knappt kan säga att jag heter josefine.
5. Jag ÄLSKAR att gå på hockey. Det är typ det bästa som finns. Det är så roligt att titta på.
6. Jag ska sluta klaga på att skolan har börjat igen. Även fast det är jobbigt så är det väldigt skönt att den är igång igen. Träffa alla igen och lite så.
7. Jag älskar att åka bil. Specielt på kvällen. Tycker det är väldigt mysigt.
8. Jag älskar att fota. Det kan vara på tår (som jag hatar) eller på blommor. Bara jag får fota, älskar det.
9. Jag är väldigt lat, hehe. Även fast jag alltid måste komma i tid till allt, gärna lite innan så är jag väldigt lat.
10. Min favorit mat är blodpudding. Tro det eller ej. Men det är väldigt gott. Och billigt. Massa plus på det.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback