stockholm.

♥ 2011-10-19 min vardag Kommentarer 2
Tänkte bara berätta att jag just nu sitter inne och fikar på espresso house på hötorget. Ja ni läste rätt. Jag är i Stockholm. Vi har nämligen studiedagar idag och imorgon så istälet för att bara sitta hemma så shoppar jag loss här. Pappa skulle nämligen ner på möten hela dagen så jag bestämma mig för att följa med och ha en rolig dag här nere.

Så nu sitter jag och dricker en otroligt god chai och äter (säkert) en jätte onyttig men god bakelse. Så snart ska vi shoppa vidare och fördriva lite tid, ska även hinna med att fota lite. Åker inte hem fören senare ikväll, puss.

Kommentarer
Postat av: felicia
2011-10-19 - 15:57:16

Svar; tack så mycket :) hihi. Är allt bra med dig förresten? :)


URL: http://feliciaabylund.blogg.se/
Postat av: Olivia
2011-10-19 - 16:10:36

Fin blogg! Allt bra med dig? :) Kram


URL: http://oliviawallinder.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback