saknade vänner.

♥ 2011-10-22 min vardag Kommentarer 1
Anledningen till att jag varit borta ett tag från bloggen är att min dator har varit på lagning. Så nu är den fixad och klar så jag kan blogga mer. Men den här helgen kommer det också vara kort om inlägg. Jobbar nästa dygnet runt just nu. Fixar med två bloggdesigner, ena till den här flickan. Det börjar ta sig väldigt bra ocg dom börjar bli fina nu.

Jag spenderar min kväll hemma idag. Är helt slut efter att ha jobbat hela kvällen igår och nu idag, imorgon jobbar jag med så därför var en hemmakväll på sin plats. En bra film och lite mys så är min kväll räddad, hoppas ni får en fin kväll och helg, puss.

Kommentarer
Postat av: felicia
2011-10-22 - 23:45:48

okej va bra! :) jo det är bra med mig med, mycket i skolan jag med men det går


URL: http://feliciaabylund.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback