lars winnerbäck.

♥ 2011-10-10 min vardag Kommentarer 0
♥♥♥♥
Den ända bilden som kom med mig hem från Umeå är bilden ovan. Och jag kunde inte vara mer nöjd. Det gjorde ingenting att jag glömde nästan all min packning hemma när vi åkte. Det var som bortglömt då vi checade in för där stod Winnerbäck. Han bodde på samma hotell som oss i två nätter för han hade spelningar. Så igår jag fick jag min efterlängtade bild. Skakade i en halvtimme efter det, han är så otroligt bra. Trots att jag ser väldigt konstig ut på bilden så är jag så sjukt nöjd.

Lars Winnerbäck – Kom ihåg mig
Lars Winnerbäck – Ett sällsynt exemplar
Lars Winnerbäck – Jag får liksom ingen ordning

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback