jag får liksom ingen ordning.

♥ 2011-10-11 min vardag Kommentarer 0
Jag har haft en väldigt fin dag. Solen har lyst och jag har varit på bra humör hela dagen trots att jag är lite snorig. Hade två lektioner idag, två lektioner vi pluggade till prov på, alltså killarna lever om och vi andra försöker göra något vettigt. Efter skolan åkte jag hem till bästa astrid med glass, ville få henne på bättre humör eftersom hon har ont i hela kroppen och sånt där tråkigt. Henne hittar ni här.

Annars så kommer snart mamma hem och då ska vi åka till birsta. Ska hämta ut lite saker jag beställt och framkalla lite foton. Detta kommer bli en bra vecka, med massa roligheter till helgen. puss.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback