fullt upp.

♥ 2011-10-13 min vardag Kommentarer 0
Som rubriken lyder så har jag haft fullt upp hela dagen. Jag gick i skolan sent idag, senare än igår. Till halv fem rättare sagt. Och det vart inte bättre av att min mage kurrade rejält under sista lektionen som även var prov lektion. Men det känns bra nu efteråt att ha gjort bort ett proc, nu väntas bara hur många fler som helst dom kommande veckorna innan lovet. Nu har jag precis blivit klar med bakningen. Imorgon fyller Jenny år, och det ska firas rejält. Fika på skolan och sen en hel kväll med basa bus. Ha en fin kväll allihoppa! ♥

Har även i detta inlägg inga roliga bilder att bjuda på.. Det tar vi till helgen!

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback