follow me.

♥ 2011-10-30 min vardag Kommentarer 2
Nu är allt mitt pluggande slut. Tills vidare det vill säga. Nu har jag en vecka utan skola så det känns hur br som helst. Har precis ätit middag efter jag avslutat mina två jobbdagar på jobbet. Tufft men alltid bra med pengar. Igår så hade jag världens bästa kväll, träffade nya personer, dansade. Jag var på roligaste halloween festen hittills.

Nu ska jag lägga mig och vila ett tag så skallebanken ger upp. För snart kommer två av mina bästa kompisar hit. Vi ska mysa och bara ta det lugnt. Hur bra som helst.

p.s angående bilden så har jag som många andra skaffat twitter. Börjar första mig på det någolunda. Så vill du följa mig? För det vet jag att du vill, eftersom jag är så sjukt rolig. hehe. så klicka HÄR. Så kommer ni till min pofil.

Kommentarer
Postat av: hildas porträtt
2011-11-05 - 13:57:23

haha kan vara för att det är saras huve från mär vi var på cup i falun :P


URL: http://hildafromm.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R
2011-11-07 - 19:27:21

Sv: På MTV's hemsida :D


URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback