det var för längesen, så längesen.

♥ 2011-10-03 min vardag Kommentarer 1
Min dag har varit lång. Men en riktigt skallebank.. Klev upp tidigt ocg åkte och tränade (plus i kanten till mig). Sen tog jag mitt pick och pack och åkte til skolan. Där har jag fördrivit tiden med bild, ekonomi och lite annat. Tur jag har dom bästa klasskamraterna så tiden som spenderas där blir bra i alla fall.

Kom precis hem från birsta med. Skulle kolla på saker till mitt rum, bord, sängben och lite annat. Hem kom jag med några ramar en bh och ett rosa bandet band. haha, så saker till rummet får inhandlas någon annan dag. Nu står matlagning på schemat.

Kommentarer
Postat av: isabelle
2011-10-03 - 18:07:11

:)


URL: http://isabellesorensen.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback