the golden age.

♥ 2011-05-12 min vardag Kommentarer 0
Kan inte förstå att denna vecka gått så fort.. Känns som om det var igår som jag var i mora. Men nej, det är torsdag och imorgon är det helg. Det känns riktigt skönt. Jag kan inte säga att dagen idag har varit jätte jobbig. Datakunskap följt av matte och ett historiprov som jag ska göra nästa vecka istället. Delar av min helg är redan bestämmd, och det känns väldigt bra.

Just det. För ett tag sen fick jag hem kanske värdens finaste klänning från nelly. Den är blommig, enarmad och riktigt sommrig. Ska ha den på skolavslutningen och lite så. Men också till den nya headern + profilbild som maja ska få äran att knäppa någon dag då det blir varmt och soligt.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback