sometimes it's worth it.

♥ 2011-05-11 min vardag Kommentarer 0
Eftersom amanda sa till mig idag att hon ville ha inlägg varje gång hon gick in på min blogg så tänkte jag göra ett extra nu. Dock så har jag ingen aning egentligen om vad jag ska skriva nu eftersom jag hade tänkt ligga ute i solen och sola. Men såklart finns det ingen sol så därför blir det lika bra att sammanfatta min dag såhär långt i punkter.

-Jag har haft matte med en gubbe jag nu inte kommer ihåg namnet på.
-Ätit goda pannkakor till lunch.
-Planerat tre små kort filmer med felicia till ekonomin.
-Skrattat till andreas och christoffer som försökte sätta ihop en powerpoint. (det roliga var att dom var värdelösa)
-Gick till bussen i hopp om att någon jag kände satt på den, svaret blev nej.
-Pluggat massa historia, till provet vi har imorgon.
-Suttit för mycket vid facebook.

Nej nu ska jag gå ner och kolla om det finns något bra på tvn.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback