sing it out loud.

♥ 2011-05-10 min vardag Kommentarer 0
Kom precis på att jag har tonvis med jordgubbar kvar, som står i en fin skål i kylskåpet. Detta gjorde helt plötsligt min dag bättre. Sitter ute i svarta shorts och en vit topp och solar benen, det är så otroligt varmt och skönt. Jag insåg att det var för varmt att springa i svarta jeans nu som jag satte på mig i morse. Därför sitetr jag nu med bara ben och känner värmen.

Nu ska jag springa och sleva upp en skål med jorgubbar och lite glass och njuta et ttag till innan jag måste sätta igång med att plugga för provet vi har på torsdag om första världskriget. Och för att jag inte ska behöva tänka på det på tio minuter ungifär så ska jag nu äta jordgubbar!

Love.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback