i våran lilla stad sjunger fåglarna.

♥ 2011-05-11 min vardag Kommentarer 0

en gammal byggnad i vår fina lilla stad i gårdgens sol.

Jag har nyss tagit på mig min nya ljuslilla onepice som jag fick hem igår. Den är så otroligt skön att jag springer runt i den hela tiden just nu. Jag har även duschar och hunnit pluggat ett tag nu när jag kommit hem. Idag så är det grått och trist ute, det åskade imorse med. Så därför är det bra att ha sin egen mjuka onepice.

Det känns som att det inte är så mycket skolarbete kvar innan det blir sommarlov. Har prov imorgon och sen är det ju massa nationella kvar men det finns det inget att göra åt. Allt känns bra och jag har koll på det mesta. Därför ska jag nu sätta på musik och njuta över att det är endast en månad kvar innan sommarlov.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback