söndags mys.

♥ 2011-03-27 min vardag Kommentarer 0
God morgon! Eller det är ju nästan eftermiddag men det får duga. Just nu sitter jag och lysna på musik och skriver en rapport/uppsats om Libyen. Tar väldigt lång tid så det är nog det jag kommer sitta och roa mig med hela dan, eller ett tag till tills jag inte orkar mer, har till torsdag på mig att bli klar.

Idag så sov jag länge, trodde jag. Mobilen hade ställt om sig själv till sommartid i natt så det var inte så farligt, skönt att sova ut lite. Efter det så for jag och kollade på min bror som spelade final i em cup här i Sundsvall, dock så förlorade dom. Senare idag blir det träning, riktigt skönt.

Sköt om er tills senare, Love.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback