saker ni kanske inte visste.

♥ 2011-03-22 min vardag Kommentarer 1


1.
Jag är otroligt mörkrädd. Det finns inget som är läskigare. När jag går ute ensam då det är mörkt så måste jag ALLTID prata med någon i telefonen eller sjunga för mig själv så det blir lite mindre läskigt, hehe..

2. När jag höjer ljudet på TVn så måste jag alltid ha jämna siffror, jag klarar inte om nån höjer om det hamnar på 33, då måste jag ändra det direkt!

3. Jag ogillar starkt folk som visslar, det är nog det ljud som är mest irriterande här i världen. Börjar någon vissla så kliar hela min kropp och jag måste verkligen säga åt dom. Kanske beror detta på att jag inte själv kan vissla, vem vet.

4. Jag älskar allt som har med sommaren att göra. Jag ÄLSKAR att bada, jag ÄLSKAR att sola, jag ÄLSKAR att äta massa saker som endast går att äta då (glass, grillat, mm) mmmm SOMMAR!

Ja det var lite saker ni kanske inte visste, vill ni veta mer så är det bara att kommentera!

Kommentarer
Postat av: Maja Söderberg
2011-03-23 - 16:54:04

sv; Jaaaaa åhhH!!!! :') jag började nästan grina då jag hörde texten :D


URL: http://maaes.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback