jag kommer, jag tror jag är där.

♥ 2011-03-05 min vardag Kommentarer 1
Detta är ett tidsinställt inlägg eftersom jag just nu inte har tid att blogga, kommer med mer inlägg senare. Men som sagt så var jag hos astrid igåt kväll och firade henne, hon fyllde sjutton igår och det var en riktigt rolig kväll. Vi fikade massa, skrattade åt massa roligt presenter och bara myste på. Träffade många nya trevliga människor och kvällen vart riktigt bra. Bilden är alltså ett collage hon fick av mig och stoffe som vi ramade in, haha vilken pingla (dock är hon upptagen, hihi av både mig och jocke) Nej nu ska jag göra mig klar, ha en fin dag alla mina fina!

Kommentarer
Postat av: Sofia
2011-03-05 - 10:06:55

Svar: Ja, visst är hon! (:


URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback