det var något med dig, något extra.

♥ 2011-03-04 min vardag Kommentarer 0
FREDAG! äntligen, äntligen. Jag kom hem från skolan för ett tag sen, och jag klagar inte, idrott första lektionen, sen massa skidåkning på storbildsskärm, så riktigt mysig dag. Det är nu 10 grader ute och riktigt skönt. Att gå i skinnjacka och med solbrillor gör att allt känns som sommar.

Just nu sitter jag och fixar lite saker till ikväll, nu ska jag slå in massa presenter och sen äta. Ikväll ska jag nämligen fira min fina flicka astrid som fyller 17 idag. Åker dit runt halv åtta ocg fixar hennes hår sen kommer det massa fina personer dit. Och förhoppningsvis blir det en riktigt bra kväll, eller jag vet att det kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback