sommarvärme.

♥ 2011-06-04 min vardag Kommentarer 0
Nu har det varit väldigt dåligt med uppdatering, det ursäktar jag för. Jag är ju ledig från skolan just nu så det jag har gjort är att varit ute i solen, det är ju så otroligt varmt och skönt ute. Sen har ag jobbat lite och massa andra små saker. Så jag har helt enket inte haft orken eller riktigt tiden att blogga så mycket.

Beställde nyss lite grejer som trillar in i min revlåda nästa vecka. Det ser jag fram emot så otroligt mycket. Kommer nog bli riktigt nöjd. Iaf så blåser de tväldigt mycket nu så jag sitter med världens sömningaste katt bredvid mig som snusar så sött, hihi. Nu ska jag ta en dusch och börja fixa lite middag.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback