top noch

♥ 2011-01-13 min vardag Kommentarer 0
Historia A. det är det som jag sitter och pluggar ju nu. Inget roligt alls med det, men har ett stort prov nästa vecka som jag skrev så jag måste verkligen plugga. 11 sider i en bok och ton vis med anteckningar är det som ska gå in i huvudet tills nästa vecka. Usch, hoppas allt sätter sig direkt.
Ett plus i kanten är att jag och maja (länk till blogg här) var och hälsade på våra gamla lärare nu efter skolan. Och herregud vad jag saknat dom, världensbästa lärare om man kan säga så.
Ett till plus är att jag bestämt planer för morgondagen. Det gjorde jag nu på eftermiddagen så det känns allmänt bra, så man slipper sitta hemma helt jälv som jag planerade ett tag att göra eftersom jag jobbar på lördag. Men men det blir myskväll med världens finaste personer.
Detta håller mig sällskap under pluggandet, min musik. Spotify var nog det bästa någon kommit på.
Daniel Adams-Ray – Lilla lady
Black Eyed Peas – Love You Long Time
Michael Jackson Duet with Akon – Hold My Hand - Duet with Akon
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
Eliza Doolittle – Pack Up
Tove Styrke – Million Pieces


Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback