som om allt var perfekt.

♥ 2011-01-12 min vardag Kommentarer 0
Kan inte bestämma mig om jag haft en bra dag, eller bara en lång som vanligt. Men det bästa av allt var sovmorgon till tio över tio. Så efter jag kommit till skolan så hade vi historia och lite annat. Och som vanligt var det väldigt segt och allt sånt. Men vi har ju prov nästa vecka så det var ju nödvändigt, right?

Men sen... Vi ser en tjej springa runt med en filmkamera och vill intervjua elever. Hon frågade oss och typ hundra andra, hon fick ju otroligt många nej. Men efter det så gjorde en tjej i vår klass det stora steget och blev intervjuad av Tv4. Det var om den nya skolregeln. Men nu till saken. Jag och Felicia kom i bild en gång då hon intervjuade några andra och herregud, Felicia tar tag i mig och drar mig ur bild. Och ja, jag såg det nyss på nyheterna. vi såg ut som om vi rymde från en brand, haha ojoj så ful vi kan va.

Men nu kollar jag på vänner och efter det blir det träning. Så en ganska lyckad dag ändå.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback