marry you

♥ 2011-01-17 min vardag Kommentarer 1
uscha, vilken lång skoldag.. och ändå fick vi sluta femtio minuter tidigare. Kon nyss hem och det känns som om vårt schema är väldigt dåligt, det ända positiva med den här dagen är att vi slutar halv två imorgon och att jag har fått ett överskåp. Det där sistnämnda gör mig så otroligt glad, ni kanske inte förstår. men ojoj att slippa böja sig ner hela tiden är verkligen guld värt.
Men nu ska jag stoppa något i magen så att jag orkar plugga lite. Tänkte ha en riktigt slapp-dag, inte plugga så otroligt mycket. Lite svenska och historia ska jag ändå hinna med innan klockan åtta ikväll. Då väntas Top Model säsong 15, som jag missade förra veckan. Mysdag, på hög nivå.


Kommentarer
Postat av: filippa
2011-01-17 - 19:44:11

sv: (förlåt för sent svar) taaack! :)


URL: http://alicefilippa.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback