hard work work

♥ 2011-01-29 min vardag Kommentarer 0
dålig uppdatering. Iaf så har jag haft annat för mig men nu blir det förhoppningsvis bättre. jag kom nyss hem från jobbet, många kunder och mycket spring, men det var det värd. Fick nämligen min lön igår för december månad, och oj det gillade jag då jag såg summan. Känner mig smått rik just nu, hihi. Jag ska även ha en shopping fri månad, eftersom jag nästan aldrig klarar det så har jag bestämt mig nu för att göra det. En klapp på axeln blir det om jag klarar det. Nu ska jag fixa lite saker sen får vi se vad kvällen bjuder på, ha en fin lördag! :}

blandade bilder från två år tillbaka, saknade hela högen.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback