walk in the sun.

♥ 2011-02-25 min vardag Kommentarer 0
Det är fredag och endast -1 grad ute, hur bra är inte det? Jag blev riktigt glad då jag såg det, det kändes verkligen som om våren var påväg idag då vi gick till bussen, riktigt skönt var det ute. Vädret är jättebra och jag är glad, trots det sitter jag här och fixar lite saker då jag egentligen borde göra något ute? Kanske springa? Vi får se hur det blir med det, match imorgon så kanske inte blir någon springning.

Och på tal om det så blir det en mysig hemma kväll idag eller så åker jag till timrå och ser på innebany, vi får se hur det blir. Just nu ska jag fixa klart här sen äta lite middag och ser vad som händer med kvällen.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback