valentine's

♥ 2011-02-14 min vardag Kommentarer 0
14 Februari. Med andra ord, alla hjärtans dag. Det började dagen med att jag var på skolan och tog mig igenom allt. Man vill ha en fin person att fira med eftersom de är en speciell dag men eftersom jag inte har det, så vart det med fina felicia istället. Och tur det, den lilla solstrålen skiner upp alla dagar. Så vi har tagit oss igenom all kärlek på skolan idag.
Nu när jag kom hem så väntade det en festmåltid. Åh herregud, det var verkligen hur mycket mat som helst. Mamma hade gjort jordgubbar doppade i choklad, marsmellows, och annat gott. Sen vart det fläskfilé med korketter. Otroligt gott var det, nu ska jag slå mig ner i soffan och mysa med familjen.
Önskar alla mina läsare en riktigt fin Alla hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback