oslagbara, tillsammans.

♥ 2011-02-18 min vardag Kommentarer 0
Nyss hemkommen från skolan och en tur på stan. Jag kan säga att det egentligen var riktigt onödigt att huvudtaget åka dit idag. Vi började kvart över tolv och slutade ett? hur onödigt? SÅHÄR MYCKET! rikitgt irriteande var det, jag hade helldre legat hemma med en film och myst på, men nej så vart det ju såklart inte.
Nu sitter jag och skriver lite saker som sedan ska skickas till stoffe, han som jag även kommer spendera kvällen med och såklart med världens finaste maja. Tur att jag har dom, annars hade jag suttit hemma och tyckt synd om mig själv ikväll eftersom det var en sån onödig dag i skolan.
Love.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback