fyran.

♥ 2011-02-13 kärlek Kommentarer 2


Såhär vill jag att det ska vara igen. Det var vi, vi fyra. Vi gjorde allt tillsammans, bokstavligt talat så gjorde vi det. Vi var dom fyra som sa allt till varandra, kunde ringa varandra mitt i natten bara för att. Vi gjorde precis inget och allt tillsammans. Jag saknar er, oss. Det känns som vi glidit ifrån varandra, och det är hemskt, det gör ont. Jag saknar er, kommer alltid älska er. Det är vi som gjorde allt det overkliga tillsammans, dom händelserna som man inte vill prata om, det gjorde vi. tillsammans. Jag älskar er, vill ha det som förut igen, ohja det är en önskan.

Jag minns dagen på bilden som om det vore igår. Vi bestämmde oss för att ta en promenad mitt i vintern, det var kallt men tillsammans vart det en riktigt fin kväll. Jw var så lat så jag fick skjutsa henne hela tiden på sparken medans astrid och ellen gick bakom och fånade sig. Den kvällen vill jag ha igen, med er fina vänner. Jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: AAS
2011-02-13 - 15:46:42

vi är fortfarande fyra. vi är fortfarande vi. vi är fortfarande bäst tillsammans. det finns inga andra än oss, och vi är lika töntiga, braiga och fantastiska som då. och så fort vi ses, vet vi att det blir som förut. för det är så vi är. <3


URL: http://aastridelander.blogg.se/
Postat av: Ellen
2011-02-13 - 22:15:53

det kommer alltid vara vi fyra. vi måste bara hitta tillbaka till varandra och finna våra stunder tillsammans. älskar er, otroligt mycket <3


URL: http://ellenfuhrberg.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback