vart jag mig i världen vänder.

♥ 2011-08-30 min vardag Kommentarer 0
Känner mig lite smått stressad just nu.. Kom hem för ett tag sen. Har inte gjort så mycket sen dess, lite tv och städat mitt rum har jag även gjort. Sista lektionen bestod som sagt av italienska. Och jag blir fortfarande lika förvånad av hur vår lärare vågar skämma ut sig så mycket? Eller hon kanske är så där hela tiden?

Iallafall så ska jag om cirkus en timme åka och hämta JW och möta stoffe på släda. Ikväll spelar Alnös herrjuniorer mot medskogs. Vilket betyder Andreas och Christian som möter delar av min klass. Så det ska bli väldigt roligt att se vem som får ta messt skit imorgon. haha, nu måste jag skynda på. Ska äta, duscha och lite annat innan jag åker. Talk to you later.

Måste även fixa nya bilder, väldigt bildlösa inlägg just nu.. Hoppas ni klarar er ändå just nu.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback