ursäkta om jag stör.

♥ 2011-08-30 min vardag Kommentarer 1
Sitter just nu i klassrummet med tre små filurer. Väntar på att lektionen ska börja, endast nu en halvtimme kvar. Vi har hittills inte gjort så mycket, haft första lektionen i organisation och ledarskap samt lekt med världensbästa lärare på naturen.

Jag har även upptäckt att jag:
1. Saknar denna person otroligt mycket.
2. Jag vill ha denna tjejs hår.
3. Även denna fina design skulle jag vilja ha (även fast jag älskar min så otroligt mycket just nu)

Nu ska jag dock hämta mina böcker och engelska står på schemat. Sen italienska och sen slutar vi, kvart över tre. Den tidigaste dagen på hela veckan, så nu ska jag njuta. Ciao.

Kommentarer
Postat av: AAS
2011-09-01 - 11:02:43

jag saknar dej hjärtat. jag älskar dej. <3


URL: http://aastridelander.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback