sjukstuga.

♥ 2011-04-04 min vardag Kommentarer 0
Godmorgon mina fina! Hur är det idag?
Eller ja klockan är ju två men det känns som om det är morgon eftersom jag är hemma och är sjuk. Ganska länge inatt så låg jag och snorade, hostade och kunde inte andas. Nej usch, det var inte den bästa tiden att bli sjuk på eftersom jag har uttagning på onsdag med innebandyn. Jag hoppas att jag är frisk tills dess.

Jag har även hunnit se två filmer idag. John Tucker must die (en riktigt favorit) och sunes sommar. Den får en alltid att skratta så det känndes väldigt bra att se den en dag som denna. Nu tänkte jag äta glass eftersom det är så bra för en ond hals, right?



Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback