perfect morning.

♥ 2011-04-06 min vardag Kommentarer 0
Ja, då sitter man hemma igen. Morse var ingen rolig morgon, vaknade med att jag mådde riktigt illa och det slutade med att det blev en hemma dag idag. Jag måste bli frisk till helgen då jag ska till Gävle. Solen lyser ute och ett plus var att jag vaknade till fåglarna som kvittrade, riktigt skönt.

Och just det. Min lillebror har åkt till Polen med sin klass för att kolla på förintelseläger sen andra världskriget och med han så skickade jag såklart kameran. Så under en vecka nu kommer jag inte ha några nya bilder alls.. Blir kanske lite mobil bilder och cambilder. Jag kan säga att en ny systemkamera är på g, hihi.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback