i'm sorry for that.

♥ 2011-04-18 min vardag Kommentarer 1
Ursäkta för den grymt otroligt dåliga bloggningen jag har haft. Men jag har helt enkelt inte kännt att jag velat sitta framför datorn och skriva massa, ingen inspiration helt enkelt. Jag blivit sjuk igen och min skallebank har inte velat sitta flera timmar i onödan framför datorn. Men nu är jag på gång igen.

Jag har suttit och kollat runt på massa bloggar och jag känner att jag behöver en ny header, så det ska jag fixa någon gång nästa vecka då det är lov så tills des får den gammla vara kvar. Men nu ska jag äta.

Love.

Kommentarer
Postat av: Ida Sandell Stålsjö
2011-04-19 - 09:18:25

SV: Jag såg precis det, woho! :D Tack så jättemycket, ha en riktigt bra dag du med!


URL: http://idavendela.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback