C H I C.

♥ 2011-04-04 min vardag Kommentarer 0
Just nu sitter jag och läser min favorit tidning C H I C. Så bra är den tycker jag. Den perfekta modetidningen som innehåller allt. Har nästan alla nummer och det allra första ligger hemma sen dom startade tidningen för ca 3 år sen.

Snart börjar Ullared sen blir det nog en tidig kväll. Usch att vara förskyld är riktigt jobbigt. Tar på alla krafterna. Så blir nog ingen skola imorgon. Måste snart bli frisk, helst till på onsdag. Men nu ska jag fortsätta med mitt.

p.s bilden som ligger bredvid tidningen är ett litet projekt som jag har startat. Mer tänker jag inte berätta nu. Bilden föreställer iaf jw (till vänster) och mig själv (till höger), ja det blir nog bra det här.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback