♥ work

♥ 2010-10-30 min vardag Kommentarer 1
Oj vilken jobbig dag, jobba hela dagen lång. Tur att Cecilia var där och gjorde allt tio gånger roligare. Har haft kunder hela dagen, har inte suttit still en sekund, inte ätit eller något. Stressigt var det.
Tog en tur på birsta efter det med mammsen, skulle leta vinter jacka, dock hittade jag ingen men lite andra saker, visar imorgon om jag hinner. Det var bla en fin spets tröja som går till under bysten, lite slapp, grymt snygg.
Nej nu ska jag lägga mig i soffan och ta det lugnt tror jag, ha en fin lördag kväll! ♥


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥
2010-10-31 - 12:30:40

Hey :) vad ska du göra under höstlovet :)?



Ska vi följa varandra via bloglovin :)?


URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback