♥ sunday

♥ 2010-10-24 min vardag Kommentarer 0
Godmorgon läsare! hur mår ni denna söndag? Här är det bra, blir ett snabbt inlägg nu innan jag måste åka!
Gårdagen. Hur mysig som helst, på dan var vi hemma hos mig vi flickor och pratade om allt som man gör, lyssnade på musik och nördade facebook!
Kvällen, vad jag behövde kan man säga. Det vart mys hemma hos Ellen eftersom det inte vart Isabelle. Dit kom även Christian, Christoffer, Astrid och Jw. Hur mysigt som helst, vi låg nerkurrade i soffan och kollade på film, hade massa gosaker och bara myste på.
Nu ska jag fixa lite här hemma, plocka ihop och sen åka efter det blir det massa plugg!
Ha en fin söndag! ♥
minns ni då jag skrev att jag hade fått hem en sak? Det kommer upp ikväll va det var för något!

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback