jag är med och tävlar

♥ 2010-10-21 min vardag Kommentarer 2
jag gick in på brownsugers blogg och såg att hairX lottar ut en hårförlängning. MIN CHANS!
För ett tag sen klippte jag kort hår och var nöjd ett tag men nu trivs jag inte, jag kan inte sätta upp det i en hästsvans, eller i en knut eller ens locka det. Och det saknar jag så otroligt mycket! så jag vart jätte glad då jag såg tävlingen och tänkte ge det en chans, jag brukar inte ha så mycket tur men nån gång ska man väl vinna. Jag har inte heller den ekonomin för att köpa löshår just nu, pengarna jag får går till annat.'
Man har ju även börjat gymnasiet iår och där finns det många, gfrymt snygga killar som man vill impa på, hihi. I modetidningar ser man även alla tips om att få "holywood" lockarna, nått jag också vill kunna göra på mitt hår..
Brownsugar vart otroligt fin med sin hårförlängning från hairX och har hört att dom ska vara riktigt bra, så nu hoppas jag på en vinst, skulle inte sitta fel nu och göra mitt hår glamoröst!
(LÄNK TILL TÄVLINGEN)

Kommentarer
Postat av: Maja Söderberg
2010-10-21 - 19:05:27

sv; jo men visst serru! :D <3


URL: http://maajaasoderberg.blogg.se/
Postat av: johanna
2010-10-23 - 13:34:41

åh, hoppas på det bästa för dig! :):):)


Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback