dålig uppdatering, ajaj!

♥ 2010-10-23 min vardag Kommentarer 2
godmorgon.
Dålig uppdatering igår. När jag kom hem, satte jag mig i bilen och åkte direkt till ö-vik där kvällen/natten spenderades med fina människor. Åkte hem, och nu sitter jag här i min säng, otroligt trött, vill duscha och JÄTTE hungrig.
Ska dra på mig lite kläder, äta, städa, läsa lite, fixa lite med designen och sen blir det nog Isabelle och Marcus ikväll.
Hörs senare!

 

Gissa vad jag fick hem igår, och gissa om jag blev glad!

Någon som vågar sig på en gissning?


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-10-23 - 12:56:36

hmmm, VARE FOUNDATIONEN?!

Postat av: josefine
2010-10-23 - 13:30:13

hihihi, svaret komemr upp senare!


URL: http://granensplace.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback