lite bättre, lite snyggare.

♥ 2010-11-16 min vardag Kommentarer 2

Vi är bara så bra, jag bjuder på en helt normalt samtal mellan mig och Felicia idag från ekonomin. Vi sitter bredvid varandra men tycker det är roligare att chatta. Läs dom sista noga som Felicia har skrivit, väldigt roligt tycker jag.

 

Hon ba: tack för den magiska touchen! man ba ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hahaha fint

hon är as konstig

haha men ohja, nått är inte rätt.........

neee inte alla hästar hemma där inte

inte alla potatisar på tallriken, HAHA

hissen går inte enda upp

haha, inte alla bestick i besticks lådan

inte alla kopparna i skåpet

inte alla hästarna i hagen

inte alla chips i påsen!

inte alla korna på bete

inte alla indianerna i kanoten

inte alla invandrare i nacksta

ha-ha

inte alla padlarna i vattnet.

hah................ inte alla kritor i lådan


Svårt att tro att hon vann över 100 000 andra spermier

-Hjulet snurrar, men hamstern är död.

-Några strips för lite för ett Happy Meal.

-Skorstenen är igensotad

 


Kommentarer
Postat av: Anonym
2010-11-16 - 19:11:22

HAHHAHAHAHA SÅ BRAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! hahah...

Postat av: felicia
2010-11-16 - 23:39:11

hahahaa sjukt roligt ju! :D


URL: http://enfeliciabylund.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback