listan

♥ 2010-11-17 tjugo dagar Kommentarer 1
Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – I min handväska
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – Min favoritfilm 
Dag 06 – Platser jag besökt
Dag 07 – Ett ögonblick
Dag 08 – Vad är kärlek?
Dag 09 – Mina drömmar
Dag 10 – Det här saknar jag
Dag 11 – Mitt favoritminne
Dag 12 – Min dag
Dag 13 – Min första kärlek 
Dag 14 – Det här upprör mig
Dag 15 – Det här får mig att må bättre
Dag 16 – Det här får mig att gråta
Dag 17 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 18 – Mina rädslor
Dag 19 – Min favoritplats
Dag 20 – Min bästa vän
Nu har jag sett så otroligt många lägga ut det här och tänkte ge det en chans jag med. Listan tog jag av Matilda och börjar med den imorgon. 20 dagar, 20 heta ämnen. Nu kör vi.

Kommentarer
Postat av: *Sandi*
2010-11-17 - 20:20:41

Hejsan J! :)



Tyvärr så är tävlingen slut o vinnare har utsetts ang. fransarna.



MEN! Om du mailar mig ditt fullständiga namn o adress, så fixar jag nått annat skojigt till din klassfest ler hemlighetsfullt



Kul att du tittade in på bloggen!

Ha de gott, kram Sandi.



Min mailadress:

[email protected]


URL: http://beautybysandi.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback