♥ det här är jag, kontakt.

♥ 2010-11-01 min vardag Kommentarer 2



Namn: Josefine Granqvist
Född: 1994
Bor: På Alnö
Familj: Mamma, pappa, lillebror & en sibirisk tiger- Enzo 
Civilstatus: Singel
Pluggar: Samhällsvetenskaps programmet med inriktning eknomi, pluggar det på hedbergska. 
Intressen: Det bästa jag vet är att träna, vara med kompisar och annat smått och gott. Tränar gör jag med Alnös dam lag i innebandy, förutom det brukar jag träna kondition och styrka själv. Älskar att fotografera som en amatör och gillar att tönta mig framför kameran. umgås ofta med mina närmsta vänner och hittar på en massa bus. 
Bloggen:
Ja, min blogg började mest som en dagbok för tre år sen. Jag har haft tre bloggar sen jag började blogga. Nu är det bara ett stort intresse att sätta sig framför datorn och skriva av sig i bloggen. Det har blivit en liten allt-i-allo blogg där jag tipsar om saker, lägger upp bilder och berättar om min vardag. 
Kontakt: [email protected]



Vill du veta mer om mig?
Ställ gärna en fråga!

Kommentarer
Postat av: flummigg
2010-11-01 - 11:03:18

Fin blogg du har, :D


URL: http://flummigg.blogg.se/
Postat av: elin
2010-11-01 - 11:47:39

sv; tack så mycket och detsamma! :')


URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback