dag ett, om mig.

♥ 2010-11-18 tjugo dagar Kommentarer 2
Okej, då kör vi. Dag ett. Om mig ska det vara alltså, spännande. Jag heter ju Josefine Granqvist ocg bor mitt i Sverige i en liten håla. För 16 år sedan satt min mamma, en het sommar dag -94 och kollade på fotbolls VM. Men då bestämde jag mig för att komma ut, 2 augusti. Jag har bott här i hela mitt liv, två olika hus men på samma ställe. I mitt nuvarande hus har jag bott i ca 10 år. ¨
Här bor jag med min mamma, pappa och lillebror. I ett stort rött hus med vita knutar. Min pappa är galen och mamma stabil skulle man kunna säga, hihi. Nejdå dom är världens bästa föräldrar, helt sjuk. Jag har även en syster, eller ja en bästa vän som heter Ellen. Hon bor också här, inte så långt från mig.
Jag har nyss börjat på Hedbergskas gymnasium där jag går samhälle ekonomi. Och jag älskar det. Trivs så bra. vad brukar man säga? som fisken i vattnet? ja men så är det i alla fall. Helt grymt är det. Klassen är ganska nära och vi umgås mycket med varandra på skolan. Men lite extra med Felicia och Christoffer men även vår lilla Pontus. När jag inte är i skolan så hittar vi på massa skoj. Astrid, Jw + Ellen är dom som är med mest, vi festar umgås och mår bara allmänt bra. Innebandy är även en stor del av mig, det är något jag älskar. Som musik, träna och skriva är en stor del av mig.
det där är jag, med vårt fina vatten i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Ellen
2010-11-18 - 20:51:02

:*<3

Postat av: Heléne
2010-11-19 - 11:07:53

Bra beskrivning nu ser jag fram emot imorgon;D


Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback