dag tolv, min dag.

♥ 2010-12-16 tjugo dagar Kommentarer 0
Okej min dag ska jag förklara idag. Det började med att jag gick till skolan runt nio i riktigt snöoväder, eller ja, inte så mycket snö. Men jag blev riktigt blöt.. Dock var det bara -5 imorse, så lite skönare va det idag!
Efter att jag kom till skolan, ganska blöt så skulle vi traska vidare till Åkersviks gymnasieskola för att lyssna på information från värnplikten. I en timme satt vi där, helt själva i aulan och lyssnade på egentligen ganska tråkiga saker. Nej sova i tält och skjuta massa saker är inte min grej.
Efter så gick vi tillbaka till skolan, vi åt "jultallrik" till lunch, och det var ju sådär. I alla fall så hade vi ekonomi sen, vi lyssnade på julmusik och hade frågesport, och kollade på lite bilder. Sen vart det engelska och kolla på Hitta Nemo, åååhhh jag älskar den filmen, så sjukt gullig men ändå lite sorglig.. 
Efter det så slutade vi. Jag satte mig i en kall bil med mamma och åkte till jobbet. Jobbade till klockan sex och åkte sen hem. Åt lite och nu sitter jag här och ska snart duscha. Det luktar även riktigt gott just nu. Mamma bakar massa gott, hihi. 

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback