dag tio, det här saknar jag.

♥ 2010-12-14 tjugo dagar Kommentarer 0
NU tänkte jag skriva det som först ploppade upp i huvudet, alltså det verkligen första. Det som ploppade upp först var fotbollen och gamla klassen.
MEN.. jag saknar inte att kliva upp tidiga helger för att åka på träningen, det var riktigt jobbigt. Helt ärligt skulle det vara skönt med en fysträning av furan, jag vet att jag kommer ångra mig då jag väl är där. Men det skulle vara skönt att träna med han igen, hihi. Jag saknar alltså inte träningarna, att åka långt bort för att spela match. Jag saknar allt det där runt omkring. Alltså ledarna, vårat grymt duktigt lag. Ja ni fattar, det där saknar jag.
Men samtliga spelare, ledare & tränare - jösses vad jag saknar det! 



Dana cup, ojojoj så roligt det var. 



Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback