dag sju, ett ögonblick.

♥ 2010-12-07 tjugo dagar Kommentarer 0
okej, jag hoppade över dag sex tills vidare. Idag är det alltså ett ögonblick som jag ska berätta om. Jag har valt en resa som var för ca sex månader sen, vårt lag, Alnö IBK Dam skulle åka på cup till Falun. Hela upplevelsen går inte att beskriva, otroligt roligt var det. Många hallar, väldigt mycket folk. Det är ju Sveriges största cup så det var otroligt många där. Att ligga vaken och babbla hela kvällarna och göra allt det här med laget var otroligt roligt. Där vi bodde var på en skola, inte så stort men ack så snygga killar. För att göra allt lite roligare så lägger jag in lite bilder från hela händelsen.

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback