dag nio, mina drömmar.

♥ 2010-12-09 tjugo dagar Kommentarer 0
Jag har några riktiga drömmar, här är några av dom.
För det första vill jag alltid vara lycklig, känna mig glad och må bra. Jag vill må bra och känna att jag räcker till. Jag vill åstadkomma nånting och känna att jag duger som jag är. Jag vill jobba för att tjäna egna pengar och inte bara sitta hemma och inte göra något.
En annan dröm jag har är att flytta till en annan stad. Vill lämna Sundsvall och upptäcka världen, typ. Jag har varit på massa olika ställen redan men skulle vilja åka till ett ställa och jobba, plugga och ha en rolig tid. Jag skulle jätte gärna vilja vara Au Pair i London, nånting jag tycker skulle vara jätte roligt och intressant. Så det är något jag tänk på mycket, jag vill verkligen det, skulle vara så otroligt roligt. London är så otroligt vackert och jag är små kär i staden.
En annan dröm jag har är att alltid få vara frisk och må bra. 


Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback