dag fjorton, det här upprör mig.

♥ 2010-12-21 tjugo dagar Kommentarer 0
Okej idag ska jag skriva om något som upprör mig. Skulle gjort det för tre dagar sen men har verkligen inte orkar bloggat, så det fick bli nu istället.

Några saker somm upprör mig:
1. Fattiga familjer.
2. Föräldrarlösa barn.
3. Rika människor som lägger pengar på skönhetsoperationer än att hjälpa fattiga barn i slummländer.
4. Egoism.

Men något som verkligen upprör mig (skriver som min fina vän astrid gjorde) är då man vet att man har rätt men någon annan säger att man har fel. Det är SÅ OTROLIGT irriterande, man verkligen verkligen verkligen vet att man har rätt,  men någon dumförklarar en och säger att det är fel när det egenligen är RÄTT. Väldigt töntigt, men det kan göra mih irrirerad och arg. Småsaker.

Kortsagt är detta några saker jag upprör mig på.


Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback