dag femton, det här får mig att må bättre.

♥ 2010-12-22 tjugo dagar Kommentarer 0

En stor grej som får mig att må bättre om jag mår dåligt är mina vänner. Dom ställer alltid upp och jag kan prata om allt med dom, verkligen ALLT. JA är så otroligt glad att jag har dom. Att må dålig ena minuten kan vara som bortblåst senare och allt är bra igen. Vi behöver egentligen inte göra något för att man ska må bättre. Vi sitter och töntar oss med en gitarr så är allt bäst igen.

En annan sak som får mig att må på topp är träning, oh ja träning träning tråning. Jag tror inte det finns något bättre. Det är så otroligt skönt att träna. Den bästa värken som finns är träningsvärken, och jag älskar att ha det.
Innebandyn hör ju till träning och det år det bästa sopm finns. För er som inte nån gång har tränat innebandy på riktigt tycker jag har begått ett missag. Ni borde testa. Det är så otroligt roligt. När kroppen är så trött och utpumpad så man vill bara lägga sig ner är så otroligt skönt. Vatten smakar ännu bättre, hallarna luktar ännu godare. Ja jag älskar innebandy.

Musik är något som kan få en på bättre humör direkt, men så är det väl för alla? Man slår på en låt, sjunger med, dansar som en galning och allt är bra igen. Ohja musik är en stor del av mig, det finns inget som slår det. Så otroligt härligt atrt man kan bli glad av musik. "music is my way of thinking". 


     

 


Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback