dag elva, ett favoritminne.

♥ 2010-12-15 tjugo dagar Kommentarer 0
Okej jag har ganska många roliga/favorit minnen. Men nu tänkte jag skriva ett av dom. Det var ett och ett halvt år sen. Det var i Danmark, dana cup. Vi var ju som sagt där med fotbolls laget och en kväll skulle vi gå in till själva anläggningen (planerna, affärerna, ja allt). Det var ju hur många lag som helst där från alla delar av världen så det var ju riktigt roligt. I alla fall så gick jag och Ida en bit före laget och helt plötsligt så var det några som tog tag i oss och drog i oss. Ja det var två killar från Sydafrika som tyckte vi var skit snygga och klämde fram, "can we take a picture girls" haha så fult var det, men så otroligt roligt. Det kommer jag komma ihåg länge. Jag och Ida funderar fortfarande vad dom gjorde med bilderna, hoppas dom bara finns kvar på deras kamera. 
Ni ser ju. Killen springer efter oss, det var en annan också dock. Resten av deras lag ville knäppa med våra brudar, riktigt fint. 

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback