mina änglar ♥♥

♥ 2010-08-21 bilder Kommentarer 1
hemma igen, ja herregud vilken match.. läs!
hemma nu efter en oroande match, hur ska vi säga att den slutade, bra? dåligt?
jadu båda delarna måste jag säga. som sagt mötte vi sundsvall ibf- när mina två änglar astrid och josefine spelar. Så man var väldigt pepp på att vinna matchen!
Det gjorde vi med 4-7, men nu till det hemska. i första perioden stukar astrid foten och i sista så springer josefine och viktoria ihop och det slutar med att jw ligger nästan okontaktbar på sidan, jag ser pappa stå vid deras bås (såg inte själva händelsen) och prata med någon, han fick leka lite pappa till jw eftersom hennes föräldrar inte va där. Dom ringde ambulansen och en kvart senare kom dom tillslut!
jag kan säga att det var läskigt att sitta i andra båset och se mina två änglar ligga skadade, domaren blåser av matchen och jag springer dit för att kolla hur det är med dom, jw känner igen mej men det går nästan inte att prata med hon.. Väntar nu här hemma på information från dom- hoppas allt är okej, jag älskar er! ♥

Nu ger jag mej ut på en springtur för att rensa tankarna! vi hörs sen! ♥

/ josefine

Kommentarer
Postat av: Emma
2010-08-21 - 17:42:59

oj herregud, hoppas dom mår bättre nu då :o :)


Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback