den här sommaren!

♥ 2010-08-18 bilder Kommentarer 0
Har du druckit tills du spytt? nej, tack för det!
Sårat någon? nja, lite kanske..
Förlorat en vän? nej det tror jag inte?
Kysst en främling? nej inte en främling direkt,
Tagit droger? såklart inte!
Haft en sommarflört? nja, man kanske kan säga så,
Gråtit? JaPp
Skrattat tills du kissat på dig? haha nej,
Tältat? BLÄÄÄ, nej gud så äckligt!
Varit vaken en hel natt? nej faktiskt inte,
Solat? ohja, bästa som finns!
Badat? jorå, lite iaf! :):)
Haft ett förhållande? nejnej
Gjort dig riktigt illa? nope
Gjort några nya percingar/ tatueringar? hmm.. nej
Läst en bok? haha NEJ
Skickat fel sms med flit? ehm nej
Suttit vid datan en hel natt? nej gud så tråååkigt
Näckat?
haha ja, men usch så kallt, kommer du ihåg emma?
Solat naken? nej inte helt, halft!
Fått utegångsförbud? nejnejnej pappas lilla ängel (a)
Sagt “jag älskar dig” och menat det? yes, varför dkulle jag annars säga det?
Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nejnejNEJ!
Varit i slagsmål? haha, nej. 
Pussat någon utav samma kön? haha ja,
Sjungit högt på ett berg? hah nej va jobiiiigt
Kysst någon i regnet? hm jag vet inte, regnade det? nja kanske lite!
Kysst någon i skogen? neeej
Kysst någon du inte borde? kanske, jag vet inte.
Hur många har du kysst? jadu, några
Tappat rösten? haha den var ju inte bra efter gf!
Varit på festival? gatufesten
Gått upp i vikt? nej
Gått ner i vikt? yes det har jag,
brännt dig? nej inte det heller,
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? hah nej, jag heter inte engelina nygren, HAHA!
Varit utomlands? yes, i london!
Gjort ett bra köp? ja det tycker jag, all shopping har varit bra!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? hm, nej
Haft skadeglädje? haha ja det är är det ska va
Sovit under bar himmel? nej inte på the nigghhttt
Vad kommer du sakna mest? ALLLLLT!
Har du svart ärligt på alla frågor? ohja, det har jag! :D





snygg bild, från engans 16-års fest! ellen-jag-emma ♥

/ josefine

Kommentarer

Kommentera här:

DITT NAMN:
stammis? :)

DIN E-POST: (visas bara för mig)

DIN BLOGG:

Vad har du på hjärtat?

Trackback